Wednesday, December 24, 2008

NO DPMM FC in Malaysian Super League

Typical Brunei...always lambat.. now look what happen to our football team.. DPMM FC. Gara-gara BAFA inda menghantar annual report dorng.. impian peminat DPMM FC berkecai...bodoh..eh. Sepatut nya inda terjadi perkara ani... yatah ni...mentality orang Brunei kitani.. tunggu..tunggu..dan tunggu keraja nya..dah kan critical baru tah kan susah-susah.. minta extend tia apa..shit eh~ hampa ku tarus.

Mun cani..baik th buat persatuan yang banar2 committed...and will cause no problem... and make sure jua..apa yang di minta oleh government, persatuan or organisasi..dalam dan luar negeri..mesti on time..and di buat secara professional.

Sudah tah.. Olimpik di china inda ikut... kana malu kan lagi tu dalam TV.. ish ish..apa sudah jadi dengan sukan di Brunei pada tahun 2008 ani. Hancur sudah pakah... mun kediaku jadi menteri sukan...ku rombak semua ni..sistem2 lama ah.. yang pekerja makan gaji buta atu..ku buang.. any pegawai-pegawai yang mengampu atu..abis tu ku tandang... dorng ucap atau hina aku..atu inda ku ingau..jangan negara ketani ani yang kana ucap kan...membari malu saja.. jaga jua maruah negara ani...adang tah..kan fikirkan diri sendiri...atu..

MAJU SUKAN UNTUK NEGARA, SELAMA-LAMA NYA.....AMIN. BRUNEI SUDAH BOLEH...INDA LAGI PAKAI YAKIN... yakin...atu inda beguna.. mesti boleh sudah..

1 comment:

Adi said...

sabar peminat..andangnya tu..cobaan..'kesalahn teknikal' bh..nda dpt d apa2kn g..dh terlambat
p saya sokong lu..klu mcmnie,cana th kn maju..
'maju sukan utk negara' 'Brunei Yakin' dh tara guna dh.. :(